LA SÈNIA PAÍS DEL MOBLE
REDISSENY DE LA MARCA
El projecte de "La Sénia, País del Moble" comença amb el redisseny de la marca, renovant la identitat però sense perdre la seva essència. Una volta finalitzada la marca, es crea la campanya publicitària "Mobles a prova de vida" i, amb ella, cartelleria, lones i vídeos de totes les empreses que formen part d'aquesta.
CAMPANYA
La campanya "Mobles a prova de vida" vol destacar la qualitat i tradició del moble de La Sénia. Esta localitat és el "País del Moble" i compta amb 20.000 m2 d'exposició de mobles, així com nombroses botigues i fàbriques. A més, la indústria del moble s'ha basat en la tradició i bon fer de diverses generacions, per a aconseguir un producte de moltíssima qualitat.
VIDEOS DE LA CAMPANYA
S'han realitzat vídeos en els quals, cada botiga ens explica la importància que per a elles té formar part de "La Sénia, País del Moble". Mostrant tant les fàbriques com les botigues per donar a conèixer el procés que realitzen els mobles abans d'arribar a les nostres cases. Mostrem una selecció d'alguns dels vídeos que formem part d'esta campanya de comunicació.
MAPA IL·LUSTRAT
FULLET I MAPA
Per a donar a conèixer les diverses botigues que formen part de "La Sénia, País del Moble", s'ha dissenyat un fullet on trobem primer un mapa on podem veure la ubicació de cadascuna i en la part posterior la informació de contacte.